“Goi-mailako hezkuntzako genero-desberdintasunen kudeaketan ikerketa-ekintza: ikasleen agentzia aktibatuz” artikuluak azaltzen duenez, hezkuntzari dagokionez generoak garrantzia duela egiaztatzearekin batera, ikasleen eguneroko elkarrekintzetan arreta jartzeaz gain, zeharkatzen dituzten desberdintasunen identifikazioan eta kudeaketan protagonista bihurtzeko agentzia emateko gai diren ikerketak egin behar dira. Erronka horren aurrean, hezkuntza-ekintzak tresna egokia dirudi, zorroztasun zientifikoari uko egin gabe, ikerketa-objektuak ulertzen dituen ikertzeko logika hegemonikoa gainditzen saiatzen dena, subjektu ikertzaileak eratzeko.
Revistaprismasocial.es (https://revistaprismasocial.es/article/view/4687/5313) ateratako testua.
Artikulu osoa, hemen eskuragarri: https://revistaprismasocial.es/article/view/4687/5313
Argazkiaren autorea Element5 Digital da. Unsplash webataritik aterata.